Hvordan håndterer jeg som kunde en reklamasjon hos Bikeshop.no?
Ingenting er verre enn når et produkt ikke fungerer som forventet og vi ønsker derfor å rydde raskt opp i det. For at vi skal kunne behandle din sak så fort som mulig trenger vi litt informasjon fra deg:
- Navn
- Ordrenummer
- Beskrivelse av problemet
- Bilde/video av problemet – NB! Bildet må være godt nok til at vi kan se feilen. Husk derfor å ta bildet i godt nok lys og sørg for at området du tar bilde av er i fokus.
Viktig å huske:
- Reklamasjon dekker produksjonsfeil og ikke normal slitasje eller skader som er selvforskyldt.
Eksempel: Reklamasjon dekker ikke skader på en pedal etter velt, men kan dekke en pedalaksling som brekker uten forvarsel ved normal bruk.
- Etter en skade har oppstått må du kontakte oss innen rimelig tid og senest 2 måneder etter skaden har oppstått.
- Normal reklamasjonstid i Norge er 2 år på de fleste ting, eller 5 år på ting som er ment å vare lenger enn 2 år under normal bruk.
Reklamasjonsforespørsler kan du sende via vårt kontaktskjema som du finner ved å trykke her. Normal behandlingstid på reklamasjonssøknader er 1-2 arbeidsdager. Så fort vi får tatt en titt på saken din vil vi kontakte deg med mer informasjon om hva som skjer videre.