Kategorier

Hvordan håndterer jeg som kunde en reklamasjon hos Bikeshop.no?

Ingenting er verre enn når et produkt ikke fungerer som forventet og vi ønsker derfor å rydde raskt opp i det. For at vi skal kunne behandle din sak så fort som mulig trenger vi litt informasjon fra deg:

  1. Navn
  2. Ordrenummer
  3. Beskrivelse av problemet
  4. Bilde/video av problemet – NB! Bildet må være godt nok til at vi kan se feilen. Husk derfor å ta bildet i godt nok lys og sørg for at området du tar bilde av er i fokus.

Viktig å huske:

  • Reklamasjon dekker produksjonsfeil og ikke normal slitasje eller skader som er selvforskyldt.

Eksempel: Reklamasjon dekker ikke skader på en pedal etter velt, men kan dekke en pedalaksling som brekker uten forvarsel ved normal bruk.

  • Etter en skade har oppstått må du kontakte oss innen rimelig tid og senest 2 måneder etter skaden har oppstått.
  • Normal reklamasjonstid i Norge er 2 år på de fleste ting, eller 5 år på ting som er ment å vare lenger enn 2 år under normal bruk.

Reklamasjonsforespørsler ønsker vi at blir sendt via support@bikeshop.no
Normal behandlingstid på reklamasjon er 1 – 2 arbeidsdager. Husk og legg ved så god dokumentasjon som overhode mulig, dette vil korte ned behandlingstiden.

Innhold