Kategorier

Hvordan håndterer jeg som kunde en reklamasjon hos Bikeshop.no?

Ingenting er verre enn når et produkt ikke fungerer som forventet og vi ønsker derfor å rydde raskt opp i det. For at vi skal kunne behandle din sak så fort som mulig trenger vi litt informasjon fra deg:

  1. Navn
  2. Ordrenummer
  3. Beskrivelse av problemet
  4. Bilde/video av problemet – NB! Bildet må være godt nok til at vi kan se feilen. Husk derfor å ta bildet i godt nok lys og sørg for at området du tar bilde av er i fokus.

Viktig å huske:

  • Reklamasjon dekker produksjonsfeil og ikke normal slitasje eller skader som er selvforskyldt.

Eksempel: Reklamasjon dekker ikke skader på en pedal etter velt, men kan dekke en pedalaksling som brekker uten forvarsel ved normal bruk.

  • Etter en skade har oppstått må du kontakte oss innen rimelig tid og senest 2 måneder etter skaden har oppstått.
  • Normal reklamasjonstid i Norge er 2 år på de fleste ting, eller 5 år på ting som er ment å vare lenger enn 2 år under normal bruk.

Reklamasjonsforespørsler kan du sende via vårt kontaktskjema som du finner ved å trykke her. Normal behandlingstid på reklamasjonssøknader er 1-2 arbeidsdager. Så fort vi får tatt en titt på saken din vil vi kontakte deg med mer informasjon om hva som skjer videre.

Forrige Hvordan utføre en retur hos Bikeshop.no?
Neste Har dere fri retur ved bruk av angrerett?
Innhold